خبرگزاری کار ایران

در کارزاری خواستار شدند؛

ضرورت رسیدگی به وضعیت جاده کهرم - لار از سوی شهروندان استان فارس

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۱۲۰

گروهی از مردم استان فارس با راه‌اندازی کارزاری از وزیر راه و استاندار استان فارس خواسته‌اند به وضعیت وخیم جاده کهرم -لار رسیدگی کنند.

به گزارش ایلنا ، جاده کهرم - لار با وجود اینکه نزدیک به ۳۰ درصد ترافیک جنوب کشور از آن می‌گذرد وضعیت بسیار نامناسبی دارد و تعداد تصادف‌ها و کشته‌شدگان در این جاده بسیار زیاد است.

در سفر مهرماه رئیس دولت به استان فارس، برای تکمیل ۵۰ کیلومتر از این جاده، ۳۰۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد که ۱۰۰ میلیارد آن از محل بودجه دولتی و ۲۰۰ میلیارد از محل تسهیلات ماده ۵۶ خواهد بود. در حال حاضر خواسته اصلی تامین هر چه سریع‌تر این بودجه است.

حالا مردم فارس از وزیر راه و استاندار این استان می‌خواهند سریع‌تر به وضعیت این جاده رسیدگی شود.

در متن این کارزار آمده است:

«ما مردم لارستان و جهرم، امضاکنندگان این کارزار، از شما مسئولان استان فارس و وزارت راه درخواست داریم به وضعیت جاده پرخطر لارستان جهرم که به‌خاطر اتفاقات ناگوار بسیاری که در آن رخ داده به جاده مرگ مشهور است، رسیدگی فرمایید.

نام این جاده برای مردم این منطقه یادآور مصیبت، درد، مرگ، تصادف، داغ، عزا، پدران کمرشکسته و مادران جگرسوخته و خانواده‌های ازهم‌گسسته است. کسی نیست که به فریاد مردم این منطقه برسد و جاده‌ای را که دوازده سال است بهسازی و ساخت آن نیمه‌‌تمام باقی مانده بسازد.

تکرار مصیبت‌های پی‌درپی و مشابه در این جاده، یعنی کوتاهی و بی‌توجهی مسئولان و بی‌اهمیتی جان شهروندان. عاجزانه استدعا داریم که به وضعیت این جاده رسیدگی فرمایید.»

این کارزار تا تاریخ دهم آذر در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/20206) در حال جمع‌آوری امضاست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز