خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بانک توسعه کشور :

پرداخت ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحد های اقتصادی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۶۱۱

مدیر عامل بانک توسعه تعاون از پرداخت ۱۳ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای اقتصادی کشور در هفت ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش ایلنا حجت الله مهدیان عصر پنجشنبه در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات تعاونی های بروجرد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه کمک به حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال جدید یکی از برنامه های اصلی بانک توسعه تعاون است اظهار کرد :ما در سال گذشته توانستیم به بنگاه های تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی کشور ۲۰هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کنیم و پیش بینی می کنیم که تا پایان سالجاری به واحدهای اقتصادی ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کنیم 

مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور اولویت پرداخت تسهیلات را به واحدهای تعاونی کشور اعلام کرد و گفت: ۷۰ درصد تسهیلات پرداختی متعلق به بخش تعاون بوده و ۳۰ درصد آن به سایرفعالان اقتصادی کشور پرداخت شده است.

مهدیان در ادامه به بازدید از تعدادی از طرحهای تعاونی شهرستان بروجرد اشاره کرد و افزود:قالب طرحهایی که امروز بازدید کردیم نیاز به تسهیلات سرمایه در گردش و با توسعه ای داشتند که مقرر سد ظرف مدت ۱۵ تا یکماهه این طرحها بررسی و تسهیلات مورد نیازشان پرداخت شود.

وی گفت: در این جلسه نیز بیش از ۲۰واحد اقتصادی و تعاونی مشکلاتشان مطرح و با کارشناسان امر مورد بررسی قرار گرفت که در مجموع شرکت زاگرس دامون تولید کننده شیر خشک بروجرد مبلغ ۳۰ میلیارد تومان و مابقی این شرکتها بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات تصویب گردید که از محل صندوق توسعه ملی پرداخت خواهد شد .

مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور با اشاره به اینکه در سراسر کشور بانک توسعه تعاون ۴۵۰ شعبه فعالیت می کند اظهار داشت: در استان لرستان نیز ده شعبه در شهرهای لرستان هستند که در این هفت ماهه سالجاری به بنگاه های اقتصادی و تعاونی های لرستان ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که پیش می گردد تا پایان امسال در مجموع بیش از ۳۰۰ میایارد تومان تسهیلات پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز