خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور:

حل مشکل خلیج گرگان وپتروشیمی احتیاج به زمان دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۴۸۹

دادستان کل کشور گفت: موضوع حل مشکل خلیج گرگان و پتروشیمی از مسائلی است که احتیاج به زمان، برنامه ریزی دارد و امیدوارم با یک برنامه ریزی مشخص مشکلات حل و فصل شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در مراسم تکریم و معارفه دادستان جدید مرکز استان گلستان اظهارکرد: امریکا واستکبار جهانی فقط دشمن اسلام نیستند و بلکه دشمن ارزش های انسانی هستند وبرای آنها حقوق بشر بازیچه ای بیش نیست.

وی ادامه داد: امروز ۱۳ آبان که سه حادثه مهم اتفاق افتاد که گرامی می داریم و در این روز دانشجویان ننگ حضور آمریکا  را به صورت جاسوسخانه نتوانستند تحمل کنند و سفارت آمریکا تسخیر شد و انقلاب دوم را محقق ساختند.

منتظری بیان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران کاری کرد، کارستان و مقابله جانانه با امریکایی ها داشت که جلوی دزدی نفت از ایران در دریای عمان گرفت که نشان از شکست های متعدد امریکا بود.

وی افزود: بیش از ۶۰ سال است که آمریکا با ملت ایران دشمنی دارد ولی در طول ۴۳سال گذشته به درایت امامین انقلاب اسلامی پوزه امریکا به خاک مالیده شد.

وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در خدمت تولید، رفع موانع و ایجاد اشتغال برای مردم باشیم وافرادی که در حوزه تولید و ایجاد اشتغال مشکلی دارند، حتما به دستگاه های اجرایی و قضایی مراجعه کنند و ما نیز به دادستان ها گفتیم تا در کنار دستگاه اجرایی بتوانند مشکلات مردم را حل کنند.

دادستان کل کشور خاطر نشان کرد: با استاندار گلستان برای حل مشکل خلیج گرگان و پتروشیمی گفت وگویی انجام دادم.  رئیس کل دادگستری، استاندار و دادستان که با توان بیشتری به میدان آمده اند، و با تعامل و همکاری این کار و مشکلات را در سطح استان برطرف خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز