خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار اردبیل بر همراهی بانک‌ها با تولیدکنندگان / ضرورت اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۴۷۴

استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران با مشکلات اساسی مواجه هستند ضرورت دارد بانک‌ها، در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش ایلنا، سیدحامد عاملی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل استانداری اردبیل اظهار کرد: پیگیری شبانه‌روزی برای رفع موانع تولید در استان اردبیل به عنوان اولویت اساسی و مهم وجود دارد که امیدواریم با تلاش‌های به عمل آمده دغدغه و مشکلات تولیدکنندگان را برطرف‌ کنیم.

وی بیان کرد: انتظار داریم  تولیدکنندگان در راستای‌ اشتغال‌زایی و پیشرفت کشورمان گام بردارند، چرا که امروز باید برای رونق تولید و رفع معضل بیکاری در جامعه همه ارگان‌های ذی‌ربط و تولیدکنندگان دست به دست هم دهند.

استاندار اردبیل گفت: با توجه به این که تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران با مشکلات اساسی مواجه هستند ضرورت دارد بانک‌ها و مسئولان ذی‌ربط، در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

عاملی ادامه داد: اولویت اساسی و مهم ما رونق تولید و کمک به توسعه اشتغال است که نیاز است تا مدیران ارگان‌ها و دستگاه‌های مربوطه برای رفع مشکلات تولیدکنندگان همکاری‌های لازم را داشته باشند و با قرارگیری در جریان مشکلات طرح‌های سازنده‌ای را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های مهم ما اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و راه‌اندازی واحدهای راکد است که نیازمند توجه جدی و ویژه در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز