خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان گلستان:

دادستان جدید به موضوع ترک فعل های مربوط به خلیج گرگان ورود کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۴۰۰

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: دادستان جدید به موضوع ترک فعل های مربوط به خلیج گرگان ورود کند و دادستان پیشران دستگاه عدلیه است و اصل و تکالیفی که آنها دارند تعطیل بردار نیست.

به گزارش ایلنا، حیدر آسیابی در مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز استان گفت: با توجه به شرایط اقلیمی استان دادستان باید در زمینه صیانت از جنگل‌ها، منابع طبیعی، انفال، دریا و سواحل و همچنین  موضوع خلیج گرگان و بحث ترک فعل هایی که در این بخش مطرح است به طور جدی ورود کند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: نظارت دقیق بر ضابطین و صیانت از حقوق شهروندی، حمایت از واحدهای تولیدی، رفع موانع تولید، ارتقاء امنیت فرهنگی واجتماعی استان از جمله انتظارات از دادستان جدید است.

آسیابی بیان کرد: دادستان پیشران دستگاه عدلیه است و اصل و تکالیفی که آنها دارند تعطیل بردار نیست.

روی افزود: در قوانین متفرقه تکالیف عمده و عدیده‌ای برای داستان ها تعیین شده و داستان یک جایگاه فراقوه‌ای دارد و محدود به سیطره جرم و مجرم نیست.

آسیابی ادامه داد: در قانون اساسی حفاظت از حقوق عمومی وظیفه دادسرا و دادستان است که باید این حقوق عمومی را از دستگاه‌های متولی و مسئول بخواهد.

رئیس کل دادگستری گلستان در پایان سخنان خود از تلاش های چشمگیر و اخلاق مداری دادستان پیشین گرگان قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز