خبرگزاری کار ایران

آمار جذب کارگران به ورزش در هرمزگان ۵/۳ درصد است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۱۵۰

رئیس هیأت ورزش کارگری هرمزگان گفت: آمار جذب کارگران به ورزش در حال حاضر ۵/۳ درصد است که می بایست تا پایان سال جاری و با همت و تلاش مضاعف تمامی دست اندرکاران هیأت ورزش کارگری استان، این آمار حداقل به ۹ درصد افزایش یابد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فرشید اوسپید در دومین جلسه مشترک انجمن های هیأت ورزش کارگری استان هرمزگان اظهار کرد: آمار جذب کارگران به ورزش در حال حاضر ۵/۳ درصد است که می بایست تا پایان سال جاری و با همت و تلاش مضاعف تمامی دست اندر کاران هیأت ورزش کارگری استان این آمار حداقل به ۹ درصد افزایش یابد.

وی افزود: با همه‌گیر شدن ویروس کووید ۱۹ ورزش کشور و استان هرمزگان دو سال خیلی سخت را پشت سر گذاشت که خوشبختانه با واکسیناسیونی که در سراسر کشور انجام شد مجددا شاهد از سرگیری رویدادهای ورزشی در سطح کشور هستیم و مسابقات یکی پس از دیگری در حال اجراست.

در ادامه محمد تقی جلیلی بهابادی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری هرمزگان تصریح کرد: انجمن ورزش بازنشستگان از شهریور ماه سال جاری شروع بکار کرده است و در همان ابتدای کار با همکاری انجمن شطرنج موفق به برگزاری یک دوره مسابقه آنلاین شدیم.

وی استعداد یابی و فعال کردن ورزش شهرستان ها را از دیگر برنامه انجمن بازنشستگان دانست و اضافه کرد: در تلاش هستیم که اطلاعات کاملی از ورزشکاران بازنشسته کشوری در شهرستان ها جمع آوری کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز