خبرگزاری کار ایران

رشد 41 درصدی صدور کارت سلامت رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۹۷۹

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان از رشد 41 درصدی صدور کارت سلامت رانندگان حمل و نقل جاده ای مسافری و باری این استان در 7 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد یاسین احمدیان اظهار داشت: 8 هزار و 276 فقره کارت سلامت در این مدت برای رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای بار و مسافر استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 5 هزار 855 فقره رشد 41 درصدی را نشان می دهد.

وی از فعالیت چهار مرکز تخصصی طب کار تحت نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد و افزود: در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون و غیره جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می شود.

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان افزود: باتوجه به الزامی بودن کارت هوشمند برای فعالیت رانندگان حرفه ای در بخش حمل ونقل جاده ای , دارا بودن کارت صحت و سلامت از جمله شرایط دریافت کارت مذکور است .  

احمدیان گفت: در حال حاضر 11 هزار و278 راننده باری و مسافری در حوزه تحت پوشش این اداره کل مشغول خدمات رسانی به مردم استان هستند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز