خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری اردبیل خبر داد؛

قلع و قمع بیش از ۳۷۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه های استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۶۹۰

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 378 مورد تجاوز به حریم راه‌ها و ساخت و سازغیرمجاز در استان شناسایی، توقف و قلع و قمع شد.

به گزارش ایلنا، علی صبحی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال با اعلام این خبر افزود: از این میزان 162 مورد ساخت و سازغیرمجاز شناسائی، به 175 مورد توقف و اخطار ساخت صادر و 41 مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی قلع و قمع شده است.

وی از صدور 55 مجوز ساخت و ساز و حفاری در 7 ماه گذشته خبر داد و از حمایت های دستگاه قضائی استان در حفاظت و صیانت از راه ها قدردانی کرد.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نگهداری از راه و حفظ حریم آن را خط قرمز راهداری دانست وتصریح کرد: با تلاش شبانه گشت های راهداری در مدت یاد شده 340 مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه ها شناسایی، برخورد و جمع آوری شد.

صبحی طول حوزه استحفاظی راههای استان اردبیل را 6 هزارو 372 کیلومتر عنوان کرد و اقدامات مستمر راهداران در نگهداری راهها، ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی، احداث راههای دسترسی در راهها به منظور هدایت و ایجاد نظم ترافیکی ، وجود فضای لازم جهت نصب تجهیزات ایمنی،تابلو و علائم در راهها را در گرو حفاظت از حریم راه برای توسعه و اجرای برنامه های آینده بسیار ضروری دانست.

وی با بیان اینکه حفاظت و نگهداری از راه های استان اردبیل هرسال نیازمند بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است بر تخصیص اعتبارات لازم ملی و استانی راهداری جهت ارائه خدمات هرچه شایسته به مردم عزیز تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز