خبرگزاری کار ایران

توسط شبکه تعاونی‌های دامداران صورت گرفت؛

خرید بیش از ۱۶ هزارتن شیرخام از دامداران گیلانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۴۹۰

مدیرتعاون روستایی استان گیلان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون حدود 17 هزارتن شیرخام تولیدی کشاورزان دامدار استان توسط بیش از 76 مرکز جمع آوری شیر متعلق به شبکه تعاونی‌های کشاورزی دامداران استان جمع آوری شده است.

به گزارش ایلنا، عباس جعفرپور گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون حدود ۱۷ هزارتن شیرخام تولیدی کشاورزان دامدار استان توسط بیش از ۷۶ مرکز جمع آوری شیر متعلق به شبکه تعاونی‌های کشاورزی دامداران استان گیلان جمع آوری شده است.

مدیر تعاون روستایی استان گیلان با بیان این مطلب که بیش از ۵۸۰۰۰ نفر از دامداران پرورش دهنده نژادهای شیری و پرواری دام، عضو شرکت‌های تعاونی دامداران شهرستان‌های استان گیلان هستند، گفت: هم اکنون تعداد ۷۶ مرکز جمع آوری شیر وابسته به شرکتهای تعاونی کشاورزی دامداران شهرستان‌ها با ظرفیت جمع آوری بیش از ۱۸۰ تن شیر، روزانه ۷۰ تا ۱۲۰ تن از محصول شیر دامداران تحت پوشش خود را جمع آوری می‌کنند.

عباس جعفرپور همچنین گفت: اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی دامداران استان گیلان هم در راستای تحقق برنامه های توسعه ای و برای ارتقای سطح عملکرد و ارائه خدمات مناسب به اعضای شبکه گسترده ی مردمی خود و با هدف تکمیل زنجیره تولید و کوتاه کردن مسیر تولید به مصرف، از طریق مجموعه صنایع لبنی خود، روزانه با ظرفیت تولید اسمی ۲۰ تن، بخشی از شیر دامداران عضو را به ۱۷ نوع فرآورده های لبنی ازجمله شیر پاستوریزه، دوغ، ماست تبدیل و به بازار مصرف شهروندان عزیز گیلانی عرضه می دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز