خبرگزاری کار ایران

شناسایی پیکر شهید صفرعلی فیض بیگدلی بعد از 38 سال

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۴۲۱

پیکر شهید صفرعلی فیض بیگدلی بعد از ۳۸ سال چشم انتظاری خانواده این شهید شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین، بار دیگر خبر پیدا شدن یوسفی از بوستان شهدای قزوین، فضای استان را دگرگون کرد و دم مسیحایی شهیدی دیگر از دیار بزرگمردان ایران سرزمین مینودری، جانی دوباره به شهر بخشید.

خبر پیدا شدن پیکر شهید جاویدالاثر بعد از ۳۸ سال به تنها فرزند این شهید معزز، توسط سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین داده شد.

پیکر شهید صفرعلی فیض بیگدلی بعد از ۳۸ سال چشم انتظاری دخترش پیدا شد، این خبر شامگاه دیروز توسط سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به وی ابلاغ شد.

شهید صفرعلی فیض بیگدلی از شهدای گرانقدر عملیات خیبر، اعزامی هشتم دی ماه سال ۱۳۶۲ است که در تاریخ هفتم اسفندماه همان سال در جزیره مجنون و در سن ۵۳ سالگی به مقام والای شهادت نایل گشت.

شهید صفرعلی فیض بیگدلی در یکم فروردین سال ۱۳۹۵ به عنوان شهید گمنام در بخش بیارجومند شهرستان شاهرود استان سمنان به خاک سپرده شد و پس از شناسایی از طریق آزمایش DNA، در سالجاری، شامگاه دیروز ۱۰ آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ خبر پیدا شدن پیکر پاکش به تنها فرزند وی که در حال حاضر ساکن شهر اقبالیه قزوین است، داده شد.

پدر، مادر و همسر این شهید گرانقدر در قید حیات نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز