خبرگزاری کار ایران

طی هفته گذشته؛

83 پرونده تخلف صنفی در قزوین تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۱۵۳

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ۸۳ پرونده تخلف صنفی در راستای اجرای طرح تحول سازمان تعزیرات و در جریان بازرسی از واحدهای عرضه کالا در استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان، هوشنگ محمدی گفت: به پرونده‌های تشکیل شده که هفته گذشته در جریان تشدید بازرسی‌ها از اصناف ثبت شده‌اند، در کم‌ترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با بیان اینکه پرونده‌های تشکیل شده در رابطه با گران فروشی، کم فروشی و تخلفات صنفی بوده‌اند، اظهار کرد: ۱۸ اکیپ گشت سیار تعزیرات حکومتی  در هفته‌ای که گذشت در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و پیشگیری و برخورد با تخلفات صنفی در استان فعالیت داشتند.

وی ادامه داد: هر هفته تمرکز بازرسی‌ها بر روی یکی از محصولات اساسی و پرمصرف است و هفته گذشته نیز وضعیت توزیع و فروش کالاهای اساسی بخصوص برنج در قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

این مسئول بیان کرد: با توجه به تعداد بالای واحدهای صنفی و پراکندگی آن‌ها، با صرف انجام گشت و سرکشی به واحدها نمی‌توان نتیجه مطلوب را انتظار داشت؛ بنابراین در رویکرد جدید تعزیرات در ساماندهی گشت‌ها، گشت‌های سیار ناظر به بازرسی و نظارت به تمامی زنجیره‌ای بازار اعم از تولید توزیع و عرضه هستند و در برنامه‌ریزی جدید علاوه بر محور قبلی، حضور در کارخانه‌ها و بازرسی از شبکه کلان توزیع نیز در دستور کار قرار گرفته است و برخورد جدی با متخلفان دانه درشت و اخلال گران اقتصادی دنبال می‌شود.

محمدی در ادامه از محکومیت ۷۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در قزوین خبر داد و گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودروها به یک خودروی در آزادراه قزوین‌–‌زنجان مشکوک شدند و در بازرسی از آن، اقلام متعددی از لوازم خانگی  را کشف کردند و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز