خبرگزاری کار ایران

آمار کُشته شدگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در آستانه چهار رقمی/ استان در شرایط شکننده کرونایی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۸۶۷

آمار تعداد کُشته شدگان ویروس منحوس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه چهار رقمی شدن است.

به گزارش ایلنا، ویروس کرونا امروز در نهمین روز از آبان ماه هزار و چهارصد و بعد از گذشت ۲۰ ماه از شیوع آن در دنیا، اکنون چهار خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد.

شمار جانباختگان این ویروس خشمگین ناشناخته در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۹۹۲ نفر رسیده که بنظر می رسد در روزهای آینده شاهد چهار رقمی شدن تعداد کشته شدگان  آن ویروس در این استان باشیم.

 ۲۱۱ بیمار مبتلا به کرونا اکنون در بیمارستان های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری که ۹۳ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

آمار بهبود یافته ویروس کرونا در این استان از مرز ۷۷ هزار و ۳۰۰ بیمار گدشته و از ۴۹۰ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، حدود ۳۵ درصد، موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و گچساران گزارش شده است.

 از ۳۲۳ نمونه  رپید تست، ۱۸ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های کهگیلویه، بهمئی و چرام هستند.

بنا بگفته یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت ناپایدار و شکننده کرونایی قرار دارد و اگر همراهی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی  نباشد آسیب های جبران ناپذیری بر سلامت جامعه وارد خواهد شد.

وی از مردم خواهش کرده است که دستورالعمل های بهداشتی را جدی گرفته و آن دستورالعمل ها را برای دیگران تشریح کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز