خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفت وگو با ایلنا :

مدارس شهری کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند/ احتمال بازگشایی مدارس در نیمه دوم آذر ماه

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۸۴۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکیدکرد که برای جلوگیری از شیوع دوباره کرونا در استان، تمامی مدارس شهری که به صورت حضوری دایر شده بودند تعطیل شدند.

پرویز یزدان پناه در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: براساس تصمیم ستاد کرونا و بخاطر جلوگیری از گسترش ویروس منحوس کرونا، تمامی مدارس شهری استان کهگیلویه و بویراحمد در تمامی مقاطع تحصیلی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی زمان احتمالی بازگشایی مدارس را نیمه اول آذر ماه عنوان و تاکید کرد که هیچ مدرسه شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد حق بازگشایی حضوری را ندارد.

دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه روند آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان برای ما نگران کننده و با توجه به اینکه به فصل سرد هم نزدیک می شویم باید تدابیر ویژه ای برای پیشگیری ها اندیشیده شود.

یزدان پناه افزود: متاسفانه هر روز و یا یک روز در میان شاهد فوت بیمار یا بیماران کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم و از سویی تمام جامعه هدف در این استان نیز کار واکسینه شدن را انجام نداده اند.

وی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی، نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدامات جدی تری از خود نشان دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، آخرین آمار کشته شدگان ویروس ناشناخته کووید ۱۹ در این استان را ۹۸۸ نفر ذکر و یادآور شد: متاسفانه در آستانه چهار رقمی شدن آمار کشته شدگان این ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز