خبرگزاری کار ایران

کارشناسی و بازبینی پروژه پیاده راه شهید جهانگیر امینی میناب

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۴۷۴

شهردار میناب گفت: پروژه پیاده راه شهید جهانگیر امینی میناب حذف نخواهد شد ولی بصورتی تغییر خواهد کرد که مورد رضایت و توجه مردم و کسبه شهر میناب خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حبیب الله سهرابی در  نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: پرسنل شهرداری باید تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار دهند و حق هیچگونه بد رفتاری با ارباب رجوع را ندارد که با اینگونه مسائل برخورد می شود.

سهرابی طرح مردم سالاری را در رأس امور قرار داد و افزود: یکی از اولویت های شهرداری طرح مردم سالاری است که بعدها تبعات کمتری بدنبال خواهد داشت، در کارهای بزرگ ‌پروژه محور که در سطح شهر انجام می شود، دخالت، نظر و پیشنهاد مردم مهم است و قطعا در اجرای پروژه ها هم کمک بیشتری خواهد شد و اگر آیندگان بخواهند ما را مورد قضاوت و نقد قرار دهند کمتر مورد نقد و نکوهش قرار گرفته باشیم.

شهردار میناب به تکمیل پروژه های نیمه تمام اشاره کرد و گفت: در خصوص کارهای شهری، پروژه جدیدی مدنظر قرار نگرفته و تمام تلاش خود را می‌کنیم که همه پروژه های نیمه تمام را تا پایان دهه فجر امسال به اتمام رسانده باشیم.

سهرابی با اشاره به پروژه پیاده راه میناب و بازدید استاندار هرمزگان عنوان کرد: تغییر پیاده راه باید با حوصله و درایت انجام شود که منجر به حذف کامل این پروژه نخواهد شد و دوباره مورد بازبینی و کارشناسی قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: همزمان در کنار پروژه های عمرانی به امورات دیگر مانند ورزش، فرهنگ، علم و هنر توجه خواهد شد و در همین راستا با دیگر مسئولین شهرستان و دستگاه ها تعامل بیشتری خواهیم داشت.

سهرابی در پایان خاطر نشان کرد: بیش از ۶۰ درصد جاده های میناب خاکی هستند و آسفالتی نیست که در ابتدای کار شاهراه ها را آسفالت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز