خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛

افزایش تعداد شهرک‌های صنعتی واگذار شده به بخش خصوصی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۰۸۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با واگذاری اداره امور دو شهرک صنعتی حکیمیه و شال به بخش خصوصی تعداد شهرک‌هایی که به این روش اداره می‌شوند به 9 مورد افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور با اشاره به وضعیت واگذاری اداره امور شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی گفت: با توجه به اصل 44 قانون اساسی آن دست از شهرک‌های صنعتی که میزان بهره‌برداری از صنایع مستقر در آن به 35 درصد رسیده باشد می‌توانند اداره امور خود را به شرکت‌های خدماتی بخش خصوصی واگذار کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: پیش از این اداره امور شهرک‌های صنعتی کاسپین یک و دو(آبیک)، حیدریه، لیا، آراسنج، خرمدشت و ناحیه صنعتی دانسفهان به بخش خصوصی واگذار شده بود.

وی عنوان کرد: شرکت‌هایی که اداره امور شهرک‌ها به آن‌ها واگذار می‌شود از سهامداران حاضر در همان شهرک صنعتی تشکیل می‌شود و با دریافت شارژ ماهانه و مشارکت واحدهای مستقر خدمات ارائه می‌دهند.

خانپور گفت: نگهداری معابر و تاسیسات، رنگ آمیزی و زیباسازی المان‌ها، لکه‌گیری آسفالت و تنظیف خیابان‌ها از جمله خدماتی است که ارائه خواهد شد؛ البته واگذاری زمین به سرمایه گذاران و وظایف نظارتی و حاکمیتی همچنان برعهده شرکت شهرک‌های صنعتی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز