خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

پرداخت مطالبات رانندگان شاغل در شهرداری قزوین در دستور رسیدگی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۶۱۳

عضو شورای شهر قزوین با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی حقوق رانندگان آژانس شاغل درشهرداری قزوین گفت: باید حقوق این افراد 30 درصد افزایش می‌یافت ولی تاکنون محقق نشده و لازم است مطالبات این رانندگان شریف و زحمتکش پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی شورای شهر قزوین، حسین صلح جو در جریان بازدیدهای میدانی از محلات شهر قزوین به رفع کمبودها در ناحیه مهدیه قزوین اشاره کرد و گفت: ما اعضای شورا خادمان مردم هستیم و باید به مطالبات و مشکلات مردم در نواحی و محلات شهر قزوین رسیدگی کنیم.

این عضو شورای شهر قزوین افزود: در این ناحیه موضوعات زیادی از جمله ترمیم، روکش و لکه گیری آسفالت، بهبود، توسعه، حفظ و نگهداری فضای سبز، کمبود روشنایی معابر، وضعیت نامناسب مبلمان شهری،  پارک و کف پوش، نقص در ست‌های ورزشی، پسماند و رفت روب، شستشوی مخازن، جمع آوری زباله وجود دارد که باید در اسرع وقت به  آن‌ها رسیدگی شود.

وی عنوان کرد: خط کشی خیابان‌ها، ایجاد سرعت گیر و خطوط عابر پیاده و ضرورت مناسب سازی جهت معلولین و ایجاد مسیر دوچرخه از دیگر مشکلاتی است که در بازدید از این ناحیه مشاهده شد و ضرورت دارد تا در جهت حل آن‌ها سریعتر اقداماتی صورت گیرد.

صلح جو در بخش دیگری از سخنانش به موضوع ساماندهی ورودی‌های شهر اشاره کرد و گفت: این موضوع باید درتمامی ورودی‌های شهر قزوین ساماندهی شود، همچنین لازم است از سمت اتوبان و تالار شهر، درمیدان خوشنویس المان نصب شود چرا که  قزوین  پایتخت خوشنویسی کشور است اما المان مربوط به این موضوع را در شهر مشاهده نمی‌کنیم.

وی همچنین خواستار نصب المان در میدان شورا شد و افزود:  میدان شورا فاقد المان است و چون ورودی شهر است، جهت معرفی قزوین به میهمانان می‌طلبد که اقدامات لازم توسط سازمان‌های مربوطه انجام شود.

این عضو شورای شهر قزوین ضمن تشکر از پیگیری‌های شهردار برای رفع مشکلات موجود، خواستار پرداخت دیون و مطالبات پیمانکاران پروژه‌های شهرداری قزوین شد و افزود: سازمان‌های شهرداری جهت ارائه خدمات به مردم  درحال اجرای عملیات مختلف عمرانی  هستند، ولی ضرورت دارد توسط شهردار نیز شارژ مالی شده و تا قبل از رسیدن فصل سرما  بتوانند با پرداخت بخشی از دیون به پیمانکاران ادامه پیمان را عملیاتی کنند.

صلح جو تاکید کرد: باتوجه درآمد پائین و نیاز واقعی برای امرار معاش زندگی ضرورت دارد هرچه سریعتر و با برنامه ریزی و دستور شهردار حقوق این افراد پرداخت شود.

وی خاطر نشان کرد: تحمل چنین شرایطی بابت طلب حقوق در میان مدیران، کارکنان و اعضای شورا هرگز وجود ندارد، لذا لازم است شهردار به داد اقشار آسیب پذیر شهرداری برسد.

این عضو شورای شهر قزوین به مطالبات نیروهای حجمی و پرداخت افزایش حقوق در ۲ ماه اول سال آن‌ها اشاره کرد و افزود: مراجعات نیروها و کارکنان زحمتکش دراین خصوص باعث ناراحتی بنده و سایر اعضای شورا شده است و از شهردار درخواست داریم در این خصوص نیز عنایت ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز