خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تمامی جایگاه های سوخت آذربایجان غربی بازگشایی شدند/عرضه سوخت به قیمت آزاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۶۰۶

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: تمامی ۱۶۰ جایگاه سوخت در استان به صورت دستی بازگشایی شده و به مدار توزیع سوخت بازگشته اند.

احمد مجرد در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: درحال حاضر تمام جایگاه های عرضه بنزین استان در حال خدمت رسانی بوده و به صورت دستی بازگشایی شده اند.

مجرد، با بیان اینکه از ۱۶۰ جایگاه بنزین در استان تمام جایگاه‌ها به صورت دستی بازگشایی و وارد مدار شده‌اند، افزود: همچنین ۲۵ تا ۳۰ درصد از جایگاه‌های بنزین استان نیز به صورت کارتی و حالت عادی مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: هم اکنون بنزین در جایگاه‌های سوخت به قیمت آزاد و سه هزار تومانی ارائه می‌شود و هیچ صفی در جایگاه‌های بنزین استان وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه  فعالیت  ۶ جایگاه در ارومیه  به حالت عادی بازگشته بودند و شهروندان با استفاده از کارت سوخت اقدام به سوخت گیری می‌کردند گفت: در حال حاضر این میزان به ۲۵ تا ۳۰ درصد رسیده است.

مجرد با اشاره به فعالیت شبانه روزی اکیپ‌های فنی و کارشناسی برای بازگشت جایگاه‌های بنزین به حالت عادی در استان افزود: بخشی از فعالیت‌ها مربوط به استان و بخش دیگری توسط سامانه ستاد مرکزی اجرایی می‌شود که در استان ۵۵ درصد اقدامات انجام شده و فعالیت اکیپ‌ها تداوم دارد.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه بیان کرد: پیش بینی می‌شود در روزهای آینده تمام جایگاه‌های بنزین استان به حالت عادی بازگردند و در شهرستان‌ها نیز اکیپ‌های مورد برای حل مشکل اعزام می‌شود تا دو روز آینده همه جایگاه‌های سوخت استان به حالت عادی باز خواهند گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز