خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت نفت منطقه یزد خبرداد:

عرضه بنزین با کارت سوخت در ۲۰ جایگاه یزد فراهم شد/همه جایگاه ها بنزین آزاد عرضه می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۵۸۴

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد گفت: در سطح استان یزد ۹۱ جایگاه به صورت آفلاین و ۲۰ جایگاه به صورت آنلاین در مدار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، عبدالرضا انتظاری با اشاره به رفع اختلال در سیستم هوشمند عرضه سوخت اظهار داشت: ۲۰ جایگاه سوخت استان به سیستم هوشمند متصل و همشهریان یزدی می توانند از طریق کارت سوخت اقدام به دریافت بنزین کنند.

وی ادامه داد: شب گذشته نیز استاندار یزد در محل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد حاضر و از نزدیک بر فعالیت نیروهای شرکت نفت نظارت داشته وتوصیه های لازم را برای هرچه سریعتر برطرف شدن مشکل داشتند.

انتظاری با اشاره به اینکه نیروهای این شرکت از زمان بروز حادثه با کمترین میزان استراحت در حال تلاش برای برطرف شدن سریع مشکل بوده اند خاطرنشان کرد: از ۱۰۹ جایگاه موجود در استان تاکنون ۹۱ جایگاه در مدار قرار گرفته و بنزین با قیمت آزاد قابلیت عرضه به همشهریان را دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد در پایان تاکید کرد: اولویت این شرکت تامین سوخت برای مردم می باشد به همین علت در مدار قرار گرفتن جایگاه ها در اولویت بوده اما از امروز و با برطرف شدن مشکل اکثر جایگاه ها، به مرور مابقی جایگاه ها به سیستم هوشمند متصل تا مردم بتوانند از طریق کارت سوخت اقدام به دریافت بنزین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز