خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور تأکید کرد؛

برنامه ریزی دشمن برای برهم زدن آرامش و امید جامعه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۵۴۳

وزیر کشور با اشاره به نگرانی مردم از موضوع بنزین، گفت: دشمن برای آبان ماه برنامه ریزی دارد اما ملت با بصیرت و امیدی که در آنها ایجاد شده می بینند که دولت مسیر جدیدی ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد وحیدی در دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه در استان گیلان به دنبال حرکت به سمت توسعه هستیم، گفت: امروز تمام ظرفیت‌ها باید برای خدمت به مردم باشد و این یک تکلیف واقعی و ضرورت زمان ما است.

وحیدی به نگرانی مردم نسبت به قضیه بنزین اشاره کرد و افزود: دشمن برای آیان ماه برنامه ریزی کرده و این آغاز آن قلمداد می‌شود اما مردم با بصیرت و احساس امیدی که در آنها ایجاد شده، می‌بینند که رئیس جمهور می‌خواهد راه جدیدی را ایجاد کند و این امر سبب ایجاد اعتماد و آرامش در جامعه شده است.

وی با بیان اینکه در نخستین رویارویی اجتماعی دشمن نشان داد که مردم به صداقت مسئولان اعتماد دارند، تصریح کرد: مسئولان نشان دادند خود را وقف مردم کردند.

وزیر کشور با اشاره به وجود ظرفیت‌های عظیم مردمی در راستای برطرف کردن مشکلات جامعه، گفت: برگرداندن احساس اعتماد به مردم سنگ بنای هر حرکتی در جامعه است بنابراین اگر مردم سرمایه‌های خود را به میدان آورند مشکلات برطرف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز