خبرگزاری کار ایران

مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان:

91 هزار تن محصول از کشاورزان استانی خریداری شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۵۴۰

مدیر تعاون روستایی هرمزگان از خرید بیش از 91 هزار تن محصول کشاورزی استان بصورت توافقی و تضمینی طی 7 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سیروس اسدپور اظهار کرد: طی سال های اخیر اقدامات خوبی در حوزه تشکل های بخش کشاورزی و خرید محصولات کشاورزی انجام شده است. 

اسدپور افزایش کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از تولیدکننده بخش کشاورزی و مصرف کننده را از مزایای عمده خریدهای توافقی وتضمینی محصولات کشاورزی دانست و افزود: خرید های تضمینی و حمایتی محصولات به منظور حمایت از کشاورزان به صورت فصلی انجام می‌شود که تعاونی های روستایی با توجه به امکانات، تجهیزات و همچنین گستردگی آن در تمام نقاط استان یکی از بازوان قدرتمند دولت در این زمینه هستند. 

مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان ادامه داد: محصولاتی که به صورت توافقی از کشاورزان و بهره برداران این حوزه خریداری و به مصرف کننده نهایی توزیع می شود، محصولات کشاورزی و دامی تولیدی در سطح استان را در بر می‌گیرد که شامل انواع محصولات زراعی، باغی، نهاده های دامی و کشاورزی است.

اسدپور تصریح کرد: در مجموع میزان خرید توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی در این مدت بیش از 91 هزار تن بوده که عمدتا شامل محصولات زراعی می شود. 

وی افزود: در این مدت  23 هزار و 300 تن محصول کشاورزی بصورت توافقی و 68 هزار تن محصول شامل 24 هزار تن گندم و 44 هزارتن محصول پیاز به صورت تضمینی توسط 9 مرکز از کشاورزان هرمزگان خریداری شده است. 

اسدپور خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت در حوزه صنایع بسته بندی، سردخانه و کارهای زیرساختی دیگر اقدامات خوبی در استان انجام شده که بزودی شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز