خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

برگزاری جشنواره نمایش خیابانی طراوت توسط شرکت آب و فاضلاب خوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۵۱۹

مسئول روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: اولین دوره نمایش خیابانی طراوت به همت شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی آبان ماه امسال در خوی برگزار می شود .

مجید خلخالی در گفت و گو با ایلنا از برگزاری جشنواره نمایش خیابانی طراوت در خوی خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف  ایجاد نشاط اجتماعی و آگاه سازی جامعه نسبت به اهمیت و استفاده از آب خاکستری برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره  جشنواره نمایش خیابانی گفت: تلاش‌ می کنیم تا اهدافتان  را از طریق زبان هنر به مخاطبان انتقال دهیم .

دبیر اولین جشنواره نمایش خیابانی طراوت  افزود: این جشنواره به دو زبان ترکی و فارسی با موضوعات استفاده بهینه از آب خاکستری ، مدیریت مصرف آب و آب مایه حیات است برگزار می شود‌

خلخالی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا پانزدهم آباماه سالجاری اعلام کرد و افزود: ۱۷ آبان ماه نتایج اعلام و ۲۱ آبان ماه سالجاری نیز اختتامیه جشنواره برگزار می شود.

وی افزود: به نفرات برتر در زمینه های طرح و ایده ،کارگردانی ، بازیگری مرد و زن دیپلم افتخار و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

خلخالی با بیان اینکه این جشنواره در سطح شهرستان های خوی، سلماس و چایپاره اجرا خواهد شد، افزود: از سه گروه نمایشی برتر برای اجراهای بیشتر, بعد از جشنواره نیز  حمایت خواهد شد.

دبیر جشنواره در پایان تصریح کرد : قطعاً هنرمندان ما همیشه به شکل هنری بازتاب جامعه‌ای هستند که در آن زندگی می‌کنند برگزاری این جشنواره ما را در پیشبرد اهدافمان یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز