خبرگزاری کار ایران

دو باب سالن مطالعه در مشهد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۳۷۶

دو باب سالن مطالعه همزمان با هفته وحدت و در راستای تکریم ارباب رجوع با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در شهرستان مشهد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سالن های مطالعه خردمندان و طلیعه دانش همزمان با هفته وحدت و در راستای تکریم ارباب رجوع با حضور حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی؛ مهری عاقبتی، معاون امور کتابخانه ها و همکاری های اداره کل و محمدرضا بدیع زادگان، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مشهد در مشهد افتتاح شد.

در ابتدا حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ضمن گرامی داشت هفته وحدت، گفت: هدف ما در کنار رسالت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ایجاد فضاهای امن و آرام برای مراجعین در رابطه با خدمات کتابخانه ای است. از آنجا که به علت محدودیتهای منابع دولتی و پراکندگی های وسیع شهری امکان احداث کتابخانه در همه مناطق مقدور نیست، اداره کل کتابخانه های عمومی در جهت تکریم ارباب رجوع، درخواست مراجعین برای تامین فضاهای مطالعاتی امن و مناسب اقدام به واگذاری مجوز به سالن های مطالعه شخصی کرده است. 

وی افزود: در همین راستا همزمان با هفته وحدت دو سالن مطالعه خردمندان ویژه آقایان و طلیعه دانش ویژه خانم ها در شهرستان مشهد افتتاح شد.

سالن مطالعه خردمندان در خیابان سامانیه ۲ ،هاشمیه ۱/۱، پلاک ۲/۱۹۴ با مساحت ۲۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۴۸ مترمربع با ظرفیت ۶۸ نفر ویژه آقایان و سالن مطالعه طلیعه دانش در خیابان خیابان راهنمایی، راهنمایی ۹ ، پلاک ۱۹ با مساحت ۴۹۸ مترمربع و زیربنای ۲۰۰ مترمربع با ظرفیت ۶۰ نفر ویژه خانم ها و امکانات اتاقهای vip، سالن غذاخوری و اینترنت پرسرعت آماده ارائه خدمات به مراجعین می باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز