خبرگزاری کار ایران

آغاز خدمت رسانی جایگاه های عرضه سوخت در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۲۲۹

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: جایگاه های عرضه سوخت استان بتدریج به عرصه سوخت‌رسانی و خدمت به مردم باز‌می‌گردند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فضل اله اکبری اظهار کرد: بلافاصله پس از اطلاع از قطع ارتباط سامانه هوشمند جایگاه ها با مرکز در یک اقدام فوری ١۴ تیم تخصصی از کارشناسان سامانه هوشمند به اقصی نقاط استان اعزام شدند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از توقف سوختگیری، این کارشناسان با مراجعه به جایگاه های عرضه سوخت نسبت به راه اندازی تک تک نازل های هر جایگاه بصورت آفلاین و با نرخ دوم اقدام کردند.

اکبری ادامه داد: تا شب گذشته برای٨۵ باب جایگاه از مجموع ١۶۴ باب جایگاه استان امکان سوختگیری فراهم شد که این میزان تا ساعت ٩ صبح چهارشنبه پنجم آبان ماه به صد و پنج جایگاه افزایش یافته است.

 اکبری ادامه داد: امیدواریم با سرعت بیشتری کلیه جایگاه ها به چرخه خدمت رسانی بازگردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان با اشاره به اینکه برای اتصال مجدد به سامانه هوشمند و امکان استفاده از کارت سوخت با قیمت یارانه ای باید فرآیند طولانی تری طی شود، تصریح کرد: به موازات تلاش برای راه‌اندازی جایگاه ها اقدامات لازم برای اتصال به شبکه سراسری سامانه هوشمند مدیریت سوخت نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

اکبری در پایان از هم استانی ها خواست به شایعات بی اساس درباره افزایش قیمت  و... توجه نکنند و تنها در زمان نیاز به سوختگیری به پمپ بنزین ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز