خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبرداد؛

سوختگیری بدون وقفه در فارس ادامه دارد/ فعالیت 60 درصد جایگاه‌ها و ذخیره سازی مناسب فرآورد‌ه‌های نفتی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۱۹۱

مدیر شرکت ملی پخش فرآورد ه‌های نفتی منطقه فارس گفت: با ذخیره سازی مناسب سوخت و همچنین راه اندازی 60 درصدی جایگاه‌های سوخت، فرایندسوخت رسانی دراستان تسریع شد.

 به گزارش ایلنا، اسداله طاهری با اشاره به اختلال پیش آماده در بخشی از سامانه هوشمند در جایگاه‌های سوخت‌، افزود: در حال حاضر سوختگیری در جایگاه‌های استان بدون وقفه و مشکل در حال انجام است و تاکنون حدود 60 درصد از جایگاه راه اندازی و درحال خدمات رسانی به مردم هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ادامه داد: با تمهیدات انجام شده بلافاصله بعد از ایجاد اختلال نرم افزاری پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت بیش از 50 تیم های عملیاتی متشکل از کارشناسان منطقه و نواحی تشکیل و جهت راه اندازی به جایگاه‌های سطح استان اعزام و نسبت به فعال سازی مجاری عرضه بصورت آفلاین اقدام کردند.

اسداله طاهری با قدردانی از همکاری وهمراهی مالکین جایگاه ها و شرکت های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی در توزیع بموقع سوخت به مردم  اظهارکرد، از  296 باب  جایگاه عرضه سوخت مایع (بنزین ونفتگاز ) در سطح استان  تاکنون بیش از 180 باب فعال ودرحال ارائه خدمات به مردم شریف می باشند و مابقی جایگاه ها بزودی راه اندازی می شوند.

وی ضمن  دعوت مردم به حفظ آرامش جهت دریافت سوخت گفت: سهمیه سوخت خودرو ها محفوظ و تازمان راه اندازی مجدد سامانه هوشمند سوخت، می توانند سوخت مورد نیاز خود را با نرخ آزاد (30000 ریال ) دریافت کنند.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت 60 درصد جایگاه‌ها و همچنین ذخیره سازی مناسب فرآورد‌ه‌های نفتی در استان تصریح کرد: سوخت‌رسانی بدون وقفه به مجاری عرضه  درحال انجام  و جای هیچگونه نگرانی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز