خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:

بارش اولین برف پاییزی در محور اسالم به خلخال / رانندگان زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۰۹۴

رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به بارش برف پاییزی در محور کوهستانی اسالم به خلخال به رانندگان توصیه کرد با تجهیزات کامل زمستانی و ایمنی در جاده‌ها تردد کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار داشت: بارش اولین برف پاییزی از صبح دیروز در محور اسالم به خلخال محدوده الماس تا لرزره شروع شده و هم اکنون نیز در حال باریدن است.

وی گفت: با توجه به شدت بارش برف در این محور و احتمال ادامه آن در روزهای آتی و مه‌آلود بودن منطقه، عبور و مرور در تمامی محورهای کوهستانی استان باید با تجهیزات کامل زمستانی انجام شود.

رئیس پلیس راه استان گیلان تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت اطلاعات لازم در مورد وضعیت جاده‌ها را از پلیس راه کسب کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به برودت هوا و احتمال یخبندان‌های صبحگاهی از رانندگان خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین، وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خوداری کنند.

سرهنگ صفاری در پایان اضافه کرد: رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو مقابل، رانندگی با سرعت مطمئنه، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه قبل از حرکت و بخصوص اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی و برف‌پاک کن از موارد بسیار مهم برای رانندگی در چنین شرایط جوی، محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز