خبرگزاری کار ایران

توزیع دستی بنزین در ۴۱ جایگاه سوخت تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۰۲۱

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: با تلاش همکاران فنی، از مجموع ۶۳ جایگاه موجود منطقه، در ۴۱ جایگاه سوخت، بنزین به صورت دستی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، علی نیرویی گفت: البته برای همکاران ما تبدیل تمامی جایگاه‌ها به صورت دستی مسیر است اما ترجیح دادیم در سطح ۱۰ شهرستان تحت پوشش این شرکت، جایگاه‌ها را در حد رفع نیاز شهروندان به صورت دستی فعال سازیم.

وی ادامه داد: این بدان خاطر است که با توجه به اطلاعات موثق، از آنجا که مشکل فروش با کارت سوخت به زودی برطرف می‌شود لذا بازگشت به آن سیستم نیز زمان بر خواهد بود و در واقع نمی‌خواستیم در هر ۲ شیوه عرضه سوخت مشکلی برای شهروندان به وجود بیاید.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: این شرکت یکی از ۳۷ شرکت منطقه‌ای پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که در شمال‌ شرق ‌و محور ترانزیتی‌ جنوب به شمال‌ شرق‌ کشور قرار دارد.

نیرویی افزود: این شرکت به ۱۰ شهرستان استان خراسان رضوی شامل تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان سوخت رسانی می کند.

پیش از ظهر دیروز اختلال در سامانه هوشمند سوخت باعث ایجاد صف‌های طولانی و تراکم خودروها در پمپ‌های بنزین‌ سراسر کشور و از جمله شهرستان‌های منطقه تربت‌حیدریه شد اما مسوولان به فاصله کمی با دستی و آفلاین کردن سامانه هوشمند سوخت، آنها را به مدار توزیع بازگرداندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز