خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرج خبر داد؛

شناسایی و دستگیری مامور قلابی در آزاد راه "کرج-قزوین"

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۸۳۸

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یک مامور قلابی در آزاد راه "کرج- قزوین" خبر داد و گفت: در بازرسی از خودرو متهم کارت شناسایی، سلاح و بی سیم تقلبی کشف شد.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان کرج در حین گشت زنی در آزادراه "کرج-قزوین" به سرنشین یک دستگاه خودرو پژو پارس که به طرز مشکوکی در حاشیه آزادراه در حال رصد خودروهای عبوری بود مظنون و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در ادامه متهم که با دیدن ماموران قصد فرار داشت، در یک عملیات ضربتی کنترل و  با هوشیاری و سرعت عمل ماموران دستگیر و خودرو اش توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: در بازرسی اولیه از خودرو متهم، یک عدد کارت شناسایی جعلی، یک سلاح و یک بیسیم قلابی به همراه لباس مخصوص پلیس کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته متهم تاکنون به چند فقره اخاذی تحت عنوان مامور اعتراف کرده که در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان به شهروندان توصیه کرد در صورت مواجهه با افرادی که با معرفی خود تحت عنوان مامور درخواست های نامتعارف از آن ها دارند، با شماره تلفن های 110 و 197 تماس حاصل کرده و موضوع را اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز