خبرگزاری کار ایران

ایلنا از قزوین خبر می‌دهد؛

بررسی‌ها برای رفع مشکل جایگاه‌های سوخت قزوین ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۸۱۴

در حال حاضر درحال رفع مشکل سوختگیری با کارت هوشمند همزمان با سراسر کشور در قزوین نیز درحال انجام است و بررسی مشکل جایگاه‌های سوخت ادامه دارد و کارشناسان با مراجعه به تک تک جایگاه‌ها موضوع را بررسی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، براساس مشاهده‌های میدانی عرضه سوخت در جایگاه‌ها با اختلال مواجه شده، وزارت نفت در همین خصوص طی اطلاعیه‌ای از تلاش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای رفع اختلال پیش آمده خبر داد.

براساس اطلاعیه وزارت نفت، در پی مشکل فنی ایجاد شده در سامانه کارت هوشمند سوخت، از دقایقی پیش استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌های عرضه سراسر کشور دچار وقفه شده است؛ اما طبق اطلاعات به دست آمده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم‌اکنون سوخت‌گیری در بیشتر جایگاه‌های عرضه مشکلی ندارد و باوجود خارج شدن سامانه هوشمند سوخت از مدار، مردم می‌توانند با قیمت آزاد سوخت‌گیری کنند.

توقف فعالیت تعداد اندکی از جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح کشور که به‌دلیل بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت ایجاد شده، موقتی است بنابراین تا رفع مشکل فنی از هموطنان عزیز تقاضا داریم صبوری کنند.

کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در حال بررسی مشکل فنی ایجاد شده و رفع آن هستند و این اطمینان به هموطنان عزیز داده می‌شود که هیچ مشکلی برای سهمیه‌ سوخت هموطنان ایجاد نخواهد شد.

طبق پیگیری‌های صورت گرفته خبرگزاری ایلنا در قزوین، در سطح استان قزوین نیز کارشناسان و مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درحال رفع مشکل و وارد کردن جایگاه‌های سوخت به مدار هستند.

تا کنون تعدادی از جایگاه‌های استان با امکان سوخت‌گیری با نرخ آزاد وارد مدار شده و تلاش برای افزایش این میزان در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز