خبرگزاری کار ایران

اختلال در سوخت‌گیری با کارت سوخت در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۷۲۱

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت : اختلال در سوخت گیری با کارتهای سوخت، امروز رانندگان وسایل نقلیه در کرمانشاه را با مشکل مواجه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به اینکه شهروندان تا رفع مشکل می‌توانند از بنزین سه هزار تومانی و گازوئیل ۶۰۰ تومانی در جایگاه‌های سوخت استفاده کنندگفت: تلاش‌ها برای حل مشکل سوخت گیری با کارت سوخت در حال انجام است و هیچ گونه مشکلی در تأمین و توزیع  سوخت در استان وجود ندارد.

همچنین در پی توقف فعالیت برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران صادر شد، متن اطلاعیه به این شرح است:

به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند به دلیل بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت بطور موقت امکان سوخت گیری در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت با اختلال مواجه شده است و عرضه سوخت خارج از سیستم سامانه سوخت با نرخ دوم در حال انجام است، لذا تا رفع مشکل فنی از هموطنان عزیز تقاضا داریم صبوری کنند.

ضمنا پیرامون تأمین بنزین و نفت ،گاز در جایگاه‌‌ها مشکلی وجود ندارد و فرآورده به میزان کافی در انبار‌های نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و هیچگونه نگرانی در این خصوص متصور نمی‌باشد ضمنا شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت نیز قویا تکذیب می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز