خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

زنجان در وضعیت نارنجی است/پیش بینی پیک ششم کرونا برای نیمه دوم آبان ماه در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۶۶۸

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان، با بیان اینکه تنها شهرستان زنجان در وضعیت نارنجی است، گفت: در حال حاضر هیچ شهرستانی در استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد رضا صائینی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان، امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، گفت: در حال حاضر هیچ شهرستانی در استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد و بیشترین شهرستان‌های استان در وضعیت زرد هستند.

صائینی،  با بیان اینکه شهرستان‌های طارم، خرم‌دره، خدابنده، ابهر و ماهنشان در وضعیت زرد قرار دارند، افزود: شهرستان‌های سلطانیه و ایجرود نیز دارای وضعیت آبی هستند.

وی یادآورشد: در حال حاضر تنها شهرستان زنجان در وضعیت نارنجی است که امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های بهداشتی زنجان وارد وضعیت قرمز کرونایی نشود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی آحاد مردم تاکید کرد و گفت: میزان استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در کاهش درگیری با بیماری کرونا تاثیرگذار است.

صائینی با بیان اینکه واکسیناسیون گروه‌های هدف در حال انجام است، افزود: هنوز میزان واکسیناسیون به میزان کافی برای ایمنی جامعه تزریق نشده است و باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از میزان ابتلا و گردش ویروس در جامعه کاست.

وی با اشاره به فعالیت 34 پایگاه ثابت برای واکسیناسیون در شهرستان زنجان، بیان داشت: 253 تیم عملیاتی در زمینه واکسیناسیون فعالیت دارند.

صائینی، افزود: باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی زمینه ورود به پیک ششم کرونا را که نیمه دوم آبان ماه پیش‌بینی شده است دیرتر فراهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز