خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور:

آینده پژوهی در ورزش یک اصل اساسی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۶۶۴

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای در وبینار کشوری آینده پژوهی ورزش به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت : برای انجام هر برنامه‌ای آینده پژوهی یک اصل اساسی است و انجام امور بدون برنامه ریزی به سرانجام نخواهد رسید.

به گزارش ایلنا از سمنان، رضا مهدی ضمن بیان آمارها و نتایج مطالعات انجام شده قبل از کرونا و واقعیت های موجود در جامعه که دانشگاه فنی و حرفه‌ای را هم شامل می‌شود، اشاره کرد و گفت: آمارهای بسیار تاسف انگیزی مربوط به وضعیت کم تحرکی دانشجویان به ویژه دانشجویان دختر در ایران وجود دارد و این واقعیت ناخوشایندی است.

وی گفت: در جامعه ما به ورزش به عنوان یک برنامه سرگرمی تفریحی و دلخواهی نگرش می شود نه به عنوان یک رفتار واقعی و مورد نیاز برای تغذیه روح و جسم در صورتی که ورزش یک واقعیت انکار ناپذیر است.

رضا مهدی بیان کرد: دنیا به این نتیجه رسیده است که برای انجام هر کاری آینده پژوهی یکی از ارکان اصلی آن برنامه خواهد بود و ورزش نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی به مولفه های مختلف آینده پژوهی در ورزش از جمله عامل جمعیت شناختی، تکنولوژی، فرهنگ و سبک زندگی مردم، منابع مالی و اقتصادی و زیست طبیعی و محیطی اشاره کرد و به تبیین و تشریح هر یک از این عوامل پرداخت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای اظهار کرد: مولفه های مختلف آینده پژوهی همه ما را متعهد می سازند که به تحرک جوانان و نسل آینده توجه خاصی داشته و در تمام جهات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... به نقش ورزش و اهمیت آن واقف باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز