خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان خبرداد:

پرداخت ۴۶ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای تکمیل واحدهای مسکونی روستایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۶۵۴

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، از پرداخت ۴۶ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام روستایی در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان در جمع خبرنگاران به  میزان کمک های بلاعوض برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام روستایی در سال جاری اشاره کرد و افزود: تعداد 626  فقره تسهیلات به مبلغ 46180 میلیون ریال در سال جاری برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام روستایی استان پرداخت شده است.

خواجه ای ادامه داد: مبلغ کمک بلاعوض بنیاد مسکن به متقاضیان ( ایتام  ) نیز  14290 میلیون ریال است.

وی به ارائه تسهیلات 100 میلیونی طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به متقاضیان نیز اشاره کرد و گفت: از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی درسال جاری تعداد 2724  فقره واحد مسکونی درحال ساخت و ساز می باشند.

خواجه ای با بیان اینکه، جایگاه روستا و روستاییان در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موجب شده که بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی از اولویت های اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شمار آید، خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ترویج مقاوم سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی در پیشگیری از حوادث نقش مهمی دارد، و با ارائه خدمات فنی، پشتیبانی و اعطای تسهیلات بانکی و وجوه بلاعوض به موضوع بازسازی، نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی تاکید جدی دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن تاکید کرد: در حال حاضر هیچ محدودیتی در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی برای نوسازی و مقاوم سازی در سطح استان وجود ندارد و  هم اکنون نیز در تلاش هستیم روند پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای روستایی استان را تا پایان سال 1400 سرعت بخشیده تا متقاضیان براحتی از خدمات تسهیلات بهره مند شوند.

وی در ادامه به تعامل مطلوب بانک مسکن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در راستای پرداخت تسهیلات برای متقاضیان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه موضوع مقاوم سازی واحدهای مسکونی در سطح شهرها و روستاها اهمیت ویژه ای دارد، خوشبختانه تاکنون بانک های استان به ویژه  بانک مسکن همکاری مناسبی در این زمینه با بنیاد مسکن استان داشته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز