خبرگزاری کار ایران

هزینه هزار و ۷۱۲ میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت شهرک‌های صنعتی سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۶۵۲

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان گفت: هزار و ۷۱۲ میلیارد ریال اعتبار از منابع شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در نیمه دوم سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" برای توسعه زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه خواهد شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه افزود: این میزان اعتبار صرف تقویت شبکه برق، آبرسانی، گازرسانی، خیابان کشی و توسعه فضای سبز و تکمیل طرح های تصفیه خانه‌ای در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان می‌شود.

وی بیان کرد: تقویت امکانات و توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در افزایش جذب سرمایه‌گذار ارتباط مستقیم داشته و تاثر گذار است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان ابراز داشت: سال گذشته ۹۲۴ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان هزینه شد.

وی تصریح کرد: طی سال های اخیر استان سمنان رتبه های برتر کشور در جذب سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی را به خود اختصاص داده است.

آل‌بویه اظهارداشت: با ایجاد زیرساخت های مناسب و همراهی و همدلی دستگاه های مختلف امید می رود این روند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی" نام گذاری شده است، تداوم یابد.

وی گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان دارای ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی با وسعت ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز