خبرگزاری کار ایران

استاندار در نشست شورای اداری:

کهگیلویه و بویراحمد در آستانه پیک ششم کرونا است/ اصراری بر تغییر فوری مدیران نداریم/ مدارس چُرام فعلا تعطیل شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۶۲۴

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که این استان در آستانه ورود به پیک ششم کرونا است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " سیدعلی احمد زاده" در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن دولت گفت: متاسفانه وضعیت شیوع کرونا در این استان شرایط نامناسبی دارد و این استان در لبه پرتگاه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از شهرستان‌های 9 گانه استان کهگیلویه و بویراحمد 2 شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد و بقیه شهرستان‌ها در وضعیت زرد و نارنجی قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: این استان اکنون در آستانه ورود به پیک ششم کرونا است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رعایت پروتکل‌ها و دستورات بهداشتی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان، خاطرنشان کرد:  در ادارات، کارکنانی که واکسن نزده‌اند باید بر تزریق واکسن زدن آنان تاکید شود و کسانی که در برابر این تزریق خودداری می کنند هم به استانداری معرفی تا با آنان برخورد قانونی شود.

احمدزاده گفت: پیک ششم کرونا معلوم نیست همین ویروسی باشد یا ویروس دیگر و شاید ویروس جهش یافته تری باشد و بنابراین باید مراقبت های ویژه صورت گیرد.

احمدزاده در بخش دوم سخنان خود به مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد هم اشاره و یادآور شد: ۲۱۷ طرح با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد تومان و با امضای مُخبر معاون اول و وزرای مربوطه اعلام شده و بزودی به دستگاه های اداری نیز اعلام می شود.

اصراری بر تغییر فوری مدیران نداریم

وی به موضوع تغییر مدیران در دولت سیزدهم هم اشاره و اظهار داشت: انتخاب مدیران از آثار دموکراسی بوده و تغییرات مدیریتی به معنای مشکل دار بودن افراد نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد توجه به اصل مردم سالاری را مهم دانست و یادآور شد: اگر جا به جایی مدیریتی انجام می شود به عنوان وظیفه و تکلیف است و از سویی  ممکن است تغییر برخی مدیران به سال هم بکشد و ما اصراری بر تغییر فوری مدیران نداریم.

احمدزاده با تاکید بر تمرکز بر کار و دوری از حواشی برای رشد و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: باید از اختلافات بین جریانات سیاسی دوری جُست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع خودسوزی فرزند شهید بویراحمدی در جلوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد هم اشاره و اظهارداشت: انتظار می رفت مسئولان این اداره کل در جهت رفع مشکل و دغدغه این فرزند شهید، وی را همراهی می کردند.

مدارس چُرام فعلا تعطیل شوند 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بررعایت پروتکل های بهداشتی از سوی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: مدیران مدارس باید نهایت دقت های لازم در زمان بازگشایی مدارس را داشته تا بتوان مدارس را بازگشایی کرد.

احمدزاده گفت: مدارس شهرستان چرام فعلا بدلیل وضعیت قرمز کرونایی تعطیل و تعداد دانش آموزان در کلاس های درس  در سایر شهرستان های دیگر هم باید کمتر از شرایط کنونی شود.

به گزارش ایلنا، در پایان این نشست، " سیدجواد هاشمی " به عنوان معاون سیاسی و امنیتی و " سیداحسان عسکری " به عنوان معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز