خبرگزاری کار ایران

با رد عباس راشاد؛

انتخاب شهردار زنجان به وقت دیگری موکول شد/ شورا امروز درباره شهردار جدید تصمیم‌گیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۵۵۳

سخنگوی شورای شهر زنجان با اشاره به عدم تأیید عباس راشاد به عنوان شهردار زنجان، گفت: شورای شهر نسبت به این موضوع در جلسه غیرعلنی امروز (سه‌شنبه ۴ آبان) تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، عباس راشاد،شهردار منتخب شورای شهر زنجان برای تصدی سکان شهرداری زنجان در جلسه علنی ۲۹ شهریور سال‌جاری  با ۵ رای اعضای شورا به عنوان شهردار زنجان انتخاب و جهت صدور حکم به وزارت کشور معرفی شده بود.

 در واپسین لحظات وقت اداری روز دوشنبه (۳آبان) نامه مربوط به عدم تأیید شهردار زنجان به شورای شهر واصل شد.

حمزه‌لوپاک، سخنگوی شورای شهر زنجان، در این خصوص با بیان اینکه عدم داشتن سوابق مدیریتی مرتبط، دلیل عدم صدور حکم شهردار زنجان عنوان شده است، افزود: شورا در جلسه غیرعلنی امروز (سه‌شنبه ۴ آبان) در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند.

سخنگوی شورای شهر زنجان در خصوص ادامه فعالیت منصور سلطانی‌محمدی به عنوان سرپرست شهرداری زنجان، گفت: حکم سرپرست شهرداری زنجان در ۱۴ مرداد صادر شده مدت آن طبق قانون ۳ ماهه است و تا ۱۴ آبان ادامه دارد.

وی، یادآورشد: در صورت نیاز تا انتخاب شهردار، حکم سرپرست فعلی شهرداری طبق قانون به مدت ۳ ماه دیگر تمدید می‌شود.

حمزه‌لوپاک، با بیان اینکه سرپرست شهرداری زنجان کماکان با قوت به کار خود ادامه می‌دهد، تاکید کرد: طی روزهای آتی، گزارشی از عملکرد شورا و شهرداری در ماه‌های اخیر به شهروندان ارائه می‌شود.

سخنگوی شورای شهر زنجان، افزود: شورای شهر نهایت تلاش خود را برای انتخاب هرچه سریع‌تر شهردار به کار می‌بندد.

وی، اضافه کرد: در راستای انتخاب و معرفی جدید شهر دار ، همه چیز به تصمیمات اعضای شورا در جلسه فردا بستگی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز