خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان:

طرح کروکی الکترونیک در قزوین اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۵۴۳

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: طرح کروکی الکترونیک طی دو ماه آینده در معابر برون شهری استان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش با برشمردن علل تصادفات در استان عنوان کرد: عدم رعایت سرعت مطمئنه و توجه به جلو عامل اصلی تصادفات برون شهری استان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: رعایت قوانین از اهمیت بالایی برخوردار است و باید بدانیم شوخی و بدل کاری در رانندگی ممکن است حوادث ناگواری اتفاق بیفتد.

این مسئول انتظامی استان قزوین بیان کرد: روزانه 700 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت می‌شود و با وجود اینکه شیوع کرونا طی سال گذشته با کاهش 20 درصدی ترددها همراه بود طی نیمه نخست سال جاری این میزان 3 درصد افزایش داشته است.

تخطی بیش از 13 هزار خودور از محدودیت‌های کرونایی

وی ادامه داد: نصب سیستم‌های هوشمند در راه‌ها ایمنی ترددها را افزایش می‌دهد و امیدواریم تجهیزات مورد نیاز در نقاط پرخطری که شناسایی شده‌اند نصب شود.

ذاکری منش اظهار کرد: طی نیمه نخست سال جاری 13 هزار و 95 خودور به دلیل عدم توجه به ممنوعیت ترددهای کرونایی جریمه شدند؛ در حال حاضر نیز ممنوعیت تردد در شهرهای نارنجی و قرمز لغو نشده و برای تصمیم‌گیری‌های بعدینیز تابع نظر ستاد کرونا خواهیم بود.

وی ادامه داد: تعداد تصادفات عابران پیاده در معابر برون شهری طی نیمه نخست سال جاری 6 مورد بوده و 27 راکب موتور سیکلت نیز جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز