خبرگزاری کار ایران

کرونا همچنان در کهگیلویه و بویراحمد قربانی می گیرد/ فوت شدگان کرونایی از ۹۸۱ بیمار گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۳۵۴

۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد طی شبانه روز گذشته جان باختند.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از یاسوج، متاسفانه ۲ بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند تا شمار قربانیان این ویروس منحوس در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۹۸۱ نفر افزایش پیدا کند.

هم اکنون ۲۲۱ بیمار در بیمارستان‌های این استان بستری که ۱۰۰ نفر مبتلای قطعی و ۱۳ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

۷۶ هزار و ۶۷۰ نفر بهبود یافته گزارش شده و از ۴۸۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست‌های PCR هستند حدود ۳۸ درصد موارد مثبت و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد بوده است.

بیماری کرونا و قدرت کُشندگی این بیماری را باید مردم استان کهگیلویه و بویراحمد جدی بگیرند و از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی جدا خودداری کنند.

استفاده از ماسک، شرکت نکردن در تجمعات، دورهمی‌ها و نرفتن به سفر‌های غیرضروری و حضور نیافتن در مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرامستان ها، بوستان‌ها و بازار ضروری است.

کسانی که تاکنون واکسن نزده اند هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون استان مراجعه تا چنانچه گرفتار کرونا شوند شدت بیماری در آن‌ها کمتر شده و از سویی احتمال بستری شدن را کاهش داده تا مرگ و میر کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به حداقل برسد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز