خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۱۱.۲۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۲ دانلود ویدیو

امروز انجام شد؛

تجمع اعتراضی پرسنل بازنشسته بیمارستان امام خمینی کرج+فیلم

کد خبر : ۱۱۴۸۱۸۴

پرسنل بازنشسته بیمارستان امام خمینی کرج در راستای تحقق احقاق حقوق چهار ساله خود، تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز دوشنبه سوم آبان ۱۴۰۰، پرسنل بازنشسته بیمارستان امام خمینی روبروی این بیمارستان در کرج تجمع اعتراضی کردند. این اعتراض از روبروی درب بیمارستان به داخل ساختمان هدایت شد.

یکی از پرسنل حاضر در تجمع به خبرنگار ایلنا گفت که از سال ۹۶ و به مدت ۴ سال حقوق و سنوات عقب افتاده خود را دریافت نکرده ایم.

او ادامه داد: طی این مدت بارها مطالبات خود را اعلام کردیم اما هیچ مسئولی پاسخگوی نیروهای بازنشسته بیمارستان امام خمینی کرج نیست.

بنا بر این گزارش، تجمع امروز با حضور حدود ۱۰۰ نفر از پرسنل بازنشسته پشت درهای بسته مدیران و معاونان بیمارستان کشیده شد که بدون پاسخگویی پایان یافت.

پرسنل شاغل و بازنشسته بیمارستان امام خمینی کرج بارها و بارها نسبت به عدم پرداخت حقوق خود اعتراض و تجمع داشتند.

با تغییر مدیریت و سپردن بیمارستان به بنیاد شهید بخشی از اعتراضات پرسنل شاغل با مداخله استاندار البرز و دادستان کرج، حل و فصل شد اما بنا بر اظهارات این جمع، حقوق و سنوات پرسنل بازنشسته همچنان با مشکل روبروست و هیچ مسئولی پاسخگوی این افراد نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز