خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد:

جابجایی بیش از 2 میلیون تن کالا در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۱۷۵

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 2 میلیون 500 هزار تن کالا در استان جابجا شده است.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون182 هزار برگ بارنامه نیز صادر شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل وضعیت حمل ونقل کالا و بار را کاملا عادی و روان دانست و افزود: بیشترین کالای استان از شهرستان های اردبیل ، پارس آباد، نمین و بیله سوار جابجا شده است.  

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابجا شده استان در 7 ماه گذشته عنوان کرد.

وثوقی فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با 12 هزارو 933 دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد:11 هزار و 784 راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل است از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان عرصه مهم حمل و نقل در خدمت رسانی به مردم عزیز قدردانی کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه  در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود از مردم ،رانندگان و صاحبان کالا  خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز