خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل خبر داد:

پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی نیازمند ۱۵۰ میلیاردتومان اعتبار / ۶ میلیاردتومان بدهی ورزش استان را پرداخت کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۱۵۰

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۲۰ پروژه ورزشی در استان فعال می باشد که برای تکمیل این پروژه ها به ۱۵۰ میلیاردتومان اعتبار نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد عنوان کرد: بدهی های کلان ورزش و جوانان استان به حدی بود که علنا ورزش استان را فلج کرده بود.

وی افزود: تا پایان سال ۹۹ تلاش ما برای انسجام امورات ورزش استان بود و خوشبختانه با پرداخت ۶ میلیارد تومان بدهی ورزش استان، امسال توانستیم بسیاری از امور عقب افتاده را پیش ببریم.

مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل با اشاره به اینکه پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار است، اذعان کرد: در حال حاضر ۲۰ پروژه ورزشی فعال در استان در حال احداث است؛ در صورتیکه ۱۹ ماه قبل تمامی پیمانکاران بدلیل بدهی ادارات ورزشی، ترک پیمان کرده بودند که با مساعدت های صورت گرفته و پرداخت معوقه ها، پروژه ها فعال شدند.

انوشیروانی ادامه داد: به برکت سفر اخیر ریاست جمهوری به استان مقرر شد ۵۰ میلیارد تومان از ۸۰ میلیارد تومان درتواستی ما از محل این سفر پرداخت شود البته این مبلغ مازاد بر اعتبارات دولتی و مصوبات بودجه ای می باشد.

وی گفت: ۳۰ میلیارد تومان از این اعتبار در سالجاری تزریق خواهد شد و ۲۰ میلیارد دیگر نیز در سال ۱۴۰۱ به ورزش استان جذب خواهد شد.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز