خبرگزاری کار ایران

صبح امروز اتفاق افتاد؛

تجمع ورزشکاران معلول مقابل فرمانداری دامغان/ علوی: در جریان نیستم / نمی‌دانم مشکل کجاست

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۱۲۰

تعدادی از ورزشکاران معلول دامغانی و مدال آوران پاراالمپیک این شهرستان با تجمع مقابل فرمانداری اعتراض خود را نسبت به عملکرد اداره ورزش و جوانان دامغان به گوش مسئولان رساندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سمنان، صبح امروز (2 آبان ماه) تعدادی از ورزشکاران معلول شهرستان دامغان مقابل فرمانداری شهرستان تجمع کردند.

ورزشکاران منتقد که عموما از معلولان جسمی حرکتی و کم توان ذهنی تحت پوشش اداره بهزیستی دامغان هستند نسبت به کمبود امکانات ورزشی و سوء مدیریت رئیس اداره ورزش و جوانان دامغان گلایه مند بودند.

این گروه از معلولان دامغانی تصریح کردند: تنها سالن مسقف جانبازان و معلولان دامغان در اکثر اوقات تعطیل است و با هر بار مراجعه حدود 3 ساعت بلاتکلیف هستیم.

یکی دیگر از معلولان جسمی حرکتی گفت: هر بار که مراجعه می کنیم یا نگهبان نیست یا چند ساعتی طول می کشد که نگهبان برسد.

این ورزشکار افزود: بلاتکیفی چند ساعته و نشستن روی ویلچر و صندلی خودرو برای تمرین در سالن جانبازان و معلولان دامغان ما را دچار عارضه می کند که زخم بستر شایع ترین این عوارض است.

یکی دیگر از ورزشکار منتقد و حاضر در تجمع افزود: سالن جانبازان و معلولان دامغان فاقد امکانات لازم و مناسب سازی شده همچون سرویس بهداشتی و سیستم گرمایش و سرمایش استاندارد است.

وی ادامه داد: رئیس اداره ورزش و جوانان دامغان سالن را تحویل هیئت مربوطه نمی دهد و عموم مشکلات ناشی از این قضیه است.

آنها با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان«حقوق از دست رفته معلولان را به خودشان برگردانید»، «اداره ورزش و جوانان دامغان سالن جانبازان و معلولین متعلق به خودشان است و نه هیچ کس دیگر»، «سهم ورزشکاران از امکانات جانبازان و معلولان چیست؟» و «بی توجهی اداره ورزش و جوانان دامغان به معلولان» مراتب اعتراض خودشان را به گوش مسئولان رساندند.

در ادامه سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان سمنان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: هیچ اطلاعی از تجمع امروز ندارم و در جریان مشکلاتشان نیستم . 

علوی تصریح کرد: نظام این همه تلاش می کند که خدمات بهتری ارائه دهد اما نمی دانم مشکل کار کجاست.

وی اظهار کرد: تاکنون مشکلات ورزش جانبازان و معلولان دامغان به این اداره کل ارجاع نشده و تنها مشکل کفپوش سالن بود که در اعتبارات امسال گنجاندیم و به محض تخصیص اعتبارات این مشکل را مرتفع می کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان دامغان با تاکید بر آمادگی شنیدن هر نوع نقد سازنده ای یادآور شد: در اولین فرصت با حضور اصحاب رسانه مشکلات ورزش و جوانان دامغان بررسی و در حد امکان رفع می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز