خبرگزاری کار ایران

با اجرای طرح اطعام محمدی انجام شد؛

توزیع بیش از ۱۵۸ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا بین نیازمندان البرزی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۰۵۳

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز گفت: با اجرای طرح اطعام محمدی در روز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ۱۵۸هزار پرس غذای گرم و ۵۵۰ سبد کالا به ارزش ۵ میلیارد تومان بین مددجویان موردحمایت و نیازمندان استان البرز توزیع شد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد محمدی فرد با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح اطعام محمدی ترویج فرهنگ احسان و اطعام خانوارهای نیازمند است، اظهار داشت: با اجرای این طرح در روز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ۱۵۸ هزار  پرس غذای گرم و ۵۵۰ سبد کالا به ارزش ۵ میلیارد تومان بین مددجویان موردحمایت و نیازمندان استان البرز توزیع شد.

وی افزود: اجرای این طرح با همکاری ۳۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان صورت گرفت که علاوه بر طبخ و توزیع غذا و بسته معیشتی فعالیت‌های فرهنگی و جشن ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) نیز برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی اخیر، مددجویان و سایر محرومان بیش‌ازپیش نیازمند حمایت خیران هستند گفت: بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران، مراکز نیکوکاری، هیأت‌های مذهبی، و گروه‌های جهادی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این امر در دستور کار این نهاد قرار دارد.

محمدی فرد از آمادگی دفاتر سیزده گانه کمیته امداد وبیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی خبر داد و افزود: خیرین می‌توانند از طریق اسکن کد QR (درگاه پرداخت الکترونیکی)، شماره‌گیری تلفن گویای ۳۵۵۷ و واریز به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز