خبرگزاری کار ایران

کانون «مهر مانا دامغان» آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۰۴۵

مدیرعامل کانون «مهر مانا دامغان» از آغاز به کار این سازمان مردم نهاد خبر داد و افزود: کانون «مهر مانا دامغان» با هدف شناسایی و حمایت از استعدادهای شهرستان به ثبت رسیده و بسترسازی در جهت نمایان شدن استعدادهای مختلف از اهداف این تشکل است.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدحسین شاهچراغ در آیین آغاز به کار این تشکل مردم نهاد در سرای فرهنگ گفت: کانون «مهر مانا» با هدف شناسایی و حمایت از استعدادهای شهرستان دامغان با شماره 332 به ثبت رسیده و پروانه فعالیت خود را از فرمانداری دریافت کرده است.

وی ادامه داد: هماهنگی و برنامه ریزی در جهت شکوفایی استعدادهایی که به هر دلیل موانعی بر سر آنها وجود دارد و ترغیب شهروندان به پرداختن به این مقوله مهم و بسترسازی در جهت نمایان شدن استعدادها از اهداف این تشکل است.

شاهچراغ یادآور شد: افراد مستعدی در جامعه وجود دارند که ممکن است در مسیر پیش روی خود با موانعی روبه رو شوند و این موانع سدی در برابر پیروزی آنان باشد.

مدیرعامل کانون مهر مانا دامغان اضافه کرد: حمایت و پشتیبانی از نخبگان در هموار نمودن مسیر می تواند به رشد و بالندگی آنان منجر شود و به همین منظور این تشکل خود را حامی این افراد می داند و باور دارد با حمایت نیک اندیشان می تواند آینده خوبی را برای جامعه هدف رقم بزند.

وی تصریح کرد: تشکیل کمیته های تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و مهارتی برای شناسایی و نحوه حمایت از استعدادها روشی است که رسیدن به هدف را ممکن می سازد.

شاهچراغ ضمن تشریح شیوه های پشتیبانی از این سازمان مردم نهاد اظهار کرد: حمایت مالی مستقیم از تشکل، حمایت مالی و پشتیبانی مستقیم از استعداد با معرفی تشکل، هدایت نذورات، خیرات و وقفیات برای حمایت از مجموعه و در اختیار قرار دادن امکانات و ظرفیت های مورد نیاز از جمله راه های حمایت از مهر مانا دامغان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز