خبرگزاری کار ایران

بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای توسعه ورزش گناباد هزینه شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۹۵۷

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: طی نیمه نخست امسال افزون بر ۱۰ میلیارد تومان با مشارکت خیران برای توسعه ورزش این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، محمدعلی امینی گفت: در این راستا امسال خانه ورزش و جوانان گناباد با هزینه ای افزون بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: از این مبلغ ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون‌ ریال برای احداث و نصب چمن مصنوعی این مکان از محل اعتبارات ملی و استانی و کمک خیران، دهیاری‌ها و شهرداریهای گناباد هزینه شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: تفاهمنامه ایجاد چمن مصنوعی در روستاهای مند، قنبرآباد، زیبد، بهاباد، باغ آسیا، نوده پشنگ، مهاباد و محله نوغاب گناباد با اعتبار بالغ بر ۳۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال منعقد شده که ۱۲ میلبارد ریال آن توسط خیران و مابقی توسط شوراها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و این اداره از محل اعتبارات ملی و استانی و همچنین مصوبات سفر استاندار وقت خراسان رضوی به این شهرستان اختصاص یافته که به زودی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

امینی افزود: دیواره صخره نوردی در گناباد با هزینه ۴۰۰ میلیون ریال احداث و به بهره برداری رسیده و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به هیاتهای ورزشی شهرستان کمک مالی شده است.

وی ادامه داد: بزرگترین  گود ورزش باستانی خیرساز کشور در روستای بیلند گناباد در حال ساخت است که تاکنون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای ساخت آن هزینه شده و چهار میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برای تکمیل زیرساخت‌های ورزشی چند زمین چمن مصنوعی سال گذشته با همراهی خیران در مناطق روستایی گناباد احداث و به  بهره برداری رسید که از جمله آن می توان  به زمین چمن مصنوعی روستای گیسور به عنوان یکی از  روستاهای دورافتاده شهرستان اشاره کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد افزود: ۹ زمین چمن مصنوعی با مشارکت خیران و از محل اعتبار مصوبات سفر استاندار وقت خراسان رضوی در گناباد در حال اجرا است و سه خانه کشتی بطور کامل در این شهرستان تجهیز شده است.

وی ادامه داد: احداث مجموعه ورزشی بانوان گناباد نیز با اعتبار بیش از هشت میلیارد ریال طی سالجاری در حال اجرا است. 

امینی گفت: با اینکه گناباد طی یک سال گذشته به دلیل  شیوع کرونا در وضعیت قرمز و نارنجی قرار داشت ولی تیم هندبال این شهرستان به مسابقات کشوری اعزام شد و سه نفر از بانوان گنابادی در رشته هاکی به اردوی تیم ملی راه  یافتند و در ورزش وزنه برداری نیز بانوان این شهرستان مقام سوم استان خراسان رضوی را کسب کردند و در ورزش کشتی هم یکی از کشتی گیران با تیم‌ مطرح کشور قرارداد بست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز