خبرگزاری کار ایران

فعالیت مراکز واکسیناسیون کرونا در ایستگاه‌های قطارشهری مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۹۳۸

۳۵ ایستگاه در خطوط یک و ۲ قطارشهری مشهد یکشنبه شب طی مراسمی به مراکز واکسیناسیون کرونا مجهز شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، شهردار مشهد در این مراسم گفت: با توجه به لزوم دسترسی مردم به مراکز واکسیناسیون تاکنون ۱۰ مرکز سیار و ۱۶ مرکز ثابت واکسیناسیون توسط شهرداری در این شهر فعال شده‌ است.

سیدعبدالله ارجائی افزود: علاوه بر آن ایستگاه‌های قطارشهری مشهد نیز از امشب برای واکسیناسیون فعال شده‌ و طبق درخواست دانشگاه علوم‌ پزشکی آمادگی داریم تمام اماکن شهرداری را به این امر اختصاص دهیم.

وی ادامه داد: ایستگاه‌های واکسیناسیون تا ریشه‌کنی کرونا در خدمت شهروندان خواهند بود.

رئیس کمیسوین حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: شورای شهر در راستای ارتقای سطح سلامت مردم، مبارزه با ویروس کرونا را در دستور کار خود قرار داد و اقدامات اثرگذار در این خصوص انجام شد.

هاشم دائمی با اشاره به افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون در نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: تعداد بیماران مبتلا به کرونا و فوت شدگان ناشی از آن در مشهد و استان خراسان رضوی ۳۵ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: تجهیز ۱۰ دستگاه اتوبوس برای واکسیناسیون سیار از دیگر اقدامات شهرداری در این زمینه بوده است.

این عضو شورای شهر مشهد گفت: در حال حاضر در آستانه ورود موج ششم شیوع کرونا قرار داریم و برای در دسترس بودن واکسن این ویروس مراکز واکسیناسیون در ایستگاه‌های قطارشهری مشهد فعال شده‌اند.

۳۵ ایستگاه خط یک و خط ۲ قطارشهری مشهد از ساعت ۱۱ تا ۱۹ برای انجام واکسیناسیون کرونا به شهروندان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز