خبرگزاری کار ایران

تشکیل پرونده 3 میلیارد ریالی مرغ در حاجی آباد هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۹۳۶

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان هرمزگان گفت: یک واحد مرغداری به علت عرضه خارج از شبکه مرغ در شهرستان حاجی آباد، به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالرضا پیروی منش با اشاره به تشکیل پرونده تخلف برای یک واحد مرغداری در شهرستان حاجی آباد و معرفی آنها به تعزیرات حکومتی، اظهار کرد: ارزش ریالی پرونده‌ متشکله برای این واحد متخلف در حوزه تامین مرغ گوشتی استان بیش از سه میلیارد و 420 میلیون ریال است.

وی با اشاره به نظارت مستمر بر تولید، تامین و توزیع مرغ از سوی بازرسان این سازمان، افزود: این پرونده‌ تخلف در راستای نظارت بر تولید و توزیع مرغ تشکیل و برابر قانون به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه برای رسیدگی  و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان میزان عرضه خارج از شبکه مرغ در مرغداری مذکور را بیش از 10 هزار کیلو گرم اعلام کرد.

پیروی منش ضمن اخطار به فعالان این حوزه که مبادرت به تخلف در عرضه مرغ می‌کنند، اعلام کرد: با هر گونه تخلف به شدت برخورد خواهد شد.

وی در پایان از عموم شهروندان هرمزگان تقاضا کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، نداشتن قیمت، صادر نکردن فاکتور ، احتکار و ... مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز