خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در برخی از مناطق کشور/کاهش دما در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۹۲۵

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور به میزان گفت: امروز در بخش‌هایی از استان‌های اردبیل و گیلان شاهد بارش‌هایی خواهیم بود که در استان گیلان این بارش‌ها می‌تواند قابل توجه باشد. همچنین امروز بارش‌های پراکنده‌ای را هم در استان هرمزگان شاهد خواهیم بود. برای فردا بارش‌ها در سواحل دریای خزر از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و در استان‌های گیلان و مازندران بارندگی‌های مطلوبی اتفاق خواهد افتاد. ضمن اینکه دریای خزر هم متلاطم خواهد شد. همچنین فردا بارش‌های پراکنده‌ای در استان‌های سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، اردبیل و گلستان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: طی روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر شامل استان‌های مازندران و گلستان بارش‌ها ادامه خواهد داشت. بارش‌های پراکنده‌ای هم در استان خراسان شمالی رخ خواهد داد. روز پنجشنبه سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد و پدیده خاصی را برای این روز در کشور نخواهیم داشت. اما روز جمعه انتظار می‌رود سامانه بارشی دیگری از شمال غرب وارد کشورمان بشود. به غیر از موضوع بارش‌ها از روز سه شنبه به تدریج در اغلب نقاط کشور شاهد کاهش دما خواهیم بود و تا پایان هفته در حدود پنج تا ده درجه در بیشتر نقاط کشور کاهش دما را خواهیم داشت.

ضیاییان در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی پایتخت گفت: برای شهر تهران از روز سه شنبه روند کاهش دما اتفاق خواهد افتاد که کمترین میزان دما را صبح روز جمعه شاهد خواهیم بود. پدیده دیگر برای تهران وجود بارش‌های پراکنده در روز چهارشنبه بر روی ارتفاعات خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز