خبرگزاری کار ایران

تجلیل از ۳۹ برگزیده مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۷۵۷

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: مرحله استانی در هفته پایانی شهریور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ۱۰ داور برگزار شد که ۲۷ برادر و ۷ خواهر به مرحله نیمه نهایی کشوری راه یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، حجت الاسلام جمال ایزدی در مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم که در مهدیه امام خامنه ای برگزار شد؛ بیان کرد: ثبت نام این دوره از مسابقات از ۱۳ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد انجام شد و افراد می توانستند در ده رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، ۲۰جزء، ۱۰ و ۵ جزء، اذان، دعاخوانی، تفسیر، هم خوانی و همسرایی شرکت کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: بعد از اعلام فراخوان برای چهل چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم، حدود ۳۰۰۰ نفر از برادران و خواهران خراسان رضوی در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه مسابقه مرحله شهرستانی در چهار منطقه به صورت ضبط اثر با توجه به شرایط کرونایی در جامعه برگزار شد؛ افزود: در مسابقات شهرستانی ۱۱۸ نفر از برادران و ۵۲ نفر از خواهران به مرحله استانی راه یافتند.

حجت الاسلام ایزدی بیان کرد: مرحله استانی در هفته پایانی شهریور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ۱۰ داور در بخش برادران و ۵ داور در بخش خواهران برگزار شد که ۲۷ برادر و ۷ خواهر به مرحله نیمه نهایی کشوری راه یافتند.

وی گفت: با توجه به اینکه نتایج البته رشته های تفسیر، دعا خوانی، هم خوانی و همسرایی هنوز توسط تهران اعلام نشده است، برگزیدگان در این بخش ها مشخص نشده اند و منتظر اعلام نتایج از تهران هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در این مراسم نفرات اول تا سوم هفت رشته ای که ذکر شد تجلیل می شوند؛ همچنین در این مراسم از رضا گلشاهی رتبه اول رشته حفظ کل و احسان‌محمدی رتبه اول  در رشته قرائت ترتیل در سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم جمهوری اسلامی و علیرضا بیژنی رتبه اول قرائت تحقیق مسابقات بین المللی قران کریم کشور بنگلادش از نخبگان قرآنی استان و برگزیدگان مسابقات بین المللی مسابقات قرآن کریم تجلیل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز