خبرگزاری کار ایران

استاندار سابق همدان:

جذب سرمایه‌گذار و افزایش واحدهای تولیدی از اولویت در این سال‌ها بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۶۲۲

استاندار سابق همدان با بیان اینکه اکنون ۸۰ طرح بزرگ ملی این استان در حال اجرا است گفت: جذب سرمایه گذار، ایجاد طرح ها، حمایت از تولید و افزایش واحدهای تولیدی و فعال کردن واحدهای راکد از جمله اولویت های مدیریتی استان در این سال‌ها بود.

به گزارش ایلنا از همدان، سید سعید شاهرخی شامگاه شنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار جدید همدان که با حضور وزیر کشور برگزار شد افزود: توجه به معیشت با حمایت از تولید و ایجاد شغل از دیگر برنامه‌ها ی بود که تلاش شد در استان اجرا شود.

وی با اشاره به تقویت وحدت و همدلی برای خدمت به مردم اظهار داشت: در این مدت از توجه به مسائل حاشیه ای در استان پرهیز کردیم و با محوریت نماینده ولی فقیه کارهای بزرگ و موثری برای خدمت به مردم و توسعه استان انجام شد. 

استاندار سابق همدان با بیان اینکه در این دوره مدیریتی از هرگونه افراط و تفریط جلوگیری شد افزود: با تدوین سند توسعه استان تمامی کارها را بر اساس برنامه و در چارچوب این سند انجام دادیم.

شاهرخی به وجود برخی مشکلات و کاستی های ناشی از شرایط کشور اشاره کرد و گفت: در سند راهبردی تنظیم شده تکلیف استان در بخش های مختلف تعریف که بر همین اساس ۸۰ طرح بزرگ و ملی در سطح استان همدان در دست اجراست.

وی ادامه داد: ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در راستای رشد و توسعه استان همدان برای اجرای طرح های عمرانی زیربنایی هزینه و سرمایه گذاری شده است.

شاهرخی گفت: اعتبارات عمرانی استان همدان سالانه کمتر از هزار میلیارد تومان بود که سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد تومانی به خوبی نشان دهنده کار مداوم و تلاش جهادی مدیران اجرایی با همراهی موثر نمایندگان در این استان است.

استاندار سابق همدان، توسعه خطوط راه آهن، چهاربانده کردن جاده تویسرکان - کنگاور ، احداث کمربندی اسدآباد، راه اندازی ۲ خط آهن همدان در شمال و جنوب استان ، افتتاح سه سد، آغاز عملیات اجرایی ۲ سد دیگر، طرح آبرسانی به ملایر از سد کلان، آبرسانی به تویسرکان از سد خرمرود، بهره برداری از پتروشیمی هگمتانه، احداث سه هزار مسکن محرومان و طرح آبرسانی به شهر همدان را از جمله اقدامات عمرانی انجام شده در این استان برشمرد.

به گفته وی مسیر توسعه استان همدان بر اساس برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت ریل‌گذاری  بر همین اساس اقدامات ماندگار و ارزشمندی طی سه سال گذشته برای توسعه استان انجام شده است.  

شاهرخی گفت: در این مدت موفق شدیم  عنوان جهانی سفال برای لالجین و مبل و منبت و انگور را برای ملایر ثبت کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز