خبرگزاری کار ایران

استاندار تاکید کرد:

ممنوعیت ورود کارکنان واکسن نزده به ادارات کهگیلویه و بویراحمد/ فوت چهار بیمار کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۵۹۹

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: کارکنان ادارات که تاکنون اقدام به دریافت واکسن نکرده اند باید در کمترین زمان ممکن واکسن زده و در غیر اینصورت، مدیران از ورود آنان به محل کار خودداری کنند‌

به گزارش ایلنا از یاسوج،" سیدعلی احمدزاده " در نشست ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه ۱۶ شهرستان در کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته اند که از این تعداد، ۲ شهرستان چُرام و کهگیلویه از این استان در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه یکی از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون بر لبه پرتگاه قرمز شدن کرونایی است، اظهارداشت: متاسفانه چهار بیمار کرونایی در این استان، امروز فوت کرده اند.

رئیس ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شیوع دوباره ویروس کرونا در مناطق مختلف استان، اجرای پروتکل های بهداشتی را ضروری تر از قبل خواند.

احمدزاده گفت: کارکنان اداراتی که تاکنون واکسن کرونا را دریافت نکرده اند این امکان برای آنان فراهم شده که اقدام به تزریق واکسن کنند و مشکل و یا مانعی در این ارتباط وجود ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: مدیران از ورود کارکنانی که اقدام به دریافت واکسن کرونا نکردهاند خودداری کرده چرا که سلامت جامعه در خطر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز